HTML

A Super Mario imperializmusa

2012.03.09. 14:30 Arbroad

Nincs még egy olyan játék, ami ennyire nagy hangsúlyt helyezne a tehetség- és munkahedonista vadkapitalizmus értékeire. Herizonford zseniális okfejtését ITT OLVASHATJÁTOK.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tozuki.blog.hu/api/trackback/id/tr814299874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.03.09. 19:23:38

Ezt a belemagyarazast.

Ertem en a poent, csak nem szeretem (az ilyet).

allegravelli 2012.03.09. 20:32:33

Nekem tetszik; szerintem éppen hogy jól látja a lényeget...

odamondó 2012.03.10. 01:58:52

Úristen akkor még hány vadkapitalista játék van. Mellesleg a 3Ds márióktól kezdve megszűnt a jobbra menő gazdaság?

Jameson14 · http://moneymakingonthenet.blogspot.com 2012.03.10. 09:36:31

Internetes Munkák NEM MLM , NEM KATTINGATÁS , NEM ÁTVERÉS !
www.moneymakingonthenet.blogspot.com/

Rengeteg jó véleményel : "Szia! Ez az idáigi legértelmesebb magyar online money making oldal. Én is hobbiszinten foglalkozom a témával. Idáig is köszönet! Az előző kommentolóhoz hasonlóan lehet egy pár privát kérdésem? Tisztelettel"

Nem fogsz csalódni!
süti beállítások módosítása